Časté dotazy

Musím se registrovat, abych mohl/a vyzkoušet služby?

Ano, registrace je nezbytná. Naše služba funguje na bázi předplatného. Bez registrace není možné provést objednávku, protože potřebujeme mít informace o Vašem mazlíčkovi a jeho potřebách.

Jste česká firma?

Ano, jsme česká firma, která se zaměřuje na poskytování kvalitní péče o domácí mazlíčky. Všechny naše produkty a služby jsou navrženy tak, aby splňovaly potřeby českých majitelů domácích zvířat.

Co když mi nepřijde balíček?

Pokud se stane, že Váš balíček nedorazí, kontaktujte nás co nejdříve. Vždy se snažíme zajistit, aby všechno probíhalo hladce, ale v případě jakýchkoliv problémů Vám rádi pomůžeme situaci vyřešit.

Mohu objednat pro někoho jiného?

Ano, objednávku můžete provést i pro své blízké. Stačí při objednávce zadat jejich údaje a my vše doručíme na požadovanou adresu.

Mohu si zřídit pravidelnou objednávku?

Ano, nabízíme možnost pravidelných měsíčních objednávek. Při registraci si můžete vybrat, zda chcete službu využívat pravidelně, nebo pouze na jednorázové bázi.

Co obsahuje varianta "Komfort" pro psa?

Varianta „Komfort“ je jednodušší a nabízí balíček, který si přizpůsobíte podle základních parametrů Vašeho mazlíčka, jako je jeho rasa a váha a pár dalších otázek. To vám umožní dostat vše potřebné bez složitého procesu.

Co zahrnuje varianta "Anivio"?

Varianta „Anivio“ nabízí více personalizace. Váš profil a balíček budou vytvořeny na míru Vašemu mazlíčkovi na základě podrobných informací, které o něm poskytnete.

Jak rychle dostanu svůj balíček?

Obvykle doručujeme do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Pokud máte specifické požadavky nebo potřeby, dejte nám vědět a my se postaráme o co nejrychlejší doručení.

Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?

Pokud potřebujete změnit objednávku, doporučujeme nás co nejdříve kontaktovat. Jakmile je balíček připraven k odeslání, změny jsou již složitější, ale vždy se snažíme najít řešení.

Jak můžu kontaktovat zákaznickou podporu?

Naše zákaznická podpora je k dispozici prostřednictvím e-mailu a telefonu. Kontaktujte nás a my se postaráme o Vaši otázku nebo problém co nejrychleji.

Jaké produkty nabízíte?

Nabízíme širokou škálu kvalitní výživy, pamlsků, hraček a dalších produktů pro Vaše mazlíčky. Naše nabídka je pečlivě vybrána tak, aby splňovala potřeby vašich čtyřnohých přátel.

Co dělat, když mám problém se zbožím?

Pokud máte jakýkoliv problém s objednaným zbožím, kontaktujte nás prostřednictví emailu aport nebo telefonicky a my se postaráme o co nejrychlejší řešení.

Jaké způsoby platby akceptujete?

Přijímáme různé způsoby platby, včetně platebních karet a online platebních služeb. Při dokončení objednávky si můžete vybrat způsob, který Vám nejlépe vyhovuje.

Mohu upravit svůj profil mazlíčka?

Ano, můžete kdykoliv upravit informace o svém mazlíčkovi prostřednictvím svého účtu.

Co když můj mazlíček není spokojený s produktem?

Pokud Váš mazlíček není spokojený s produkty, které jste obdrželi, kontaktujte nás. Jsme tu, abychom našli řešení, a to buď formou výměny produktu, nebo refundace.

Jak mohu zrušit nebo pozastavit své předplatné?

Pokud se rozhodnete zrušit nebo pozastavit své předplatné, můžete to provést snadno přes svůj uživatelský účet nebo nás kontaktovat a my Vám rádi pomůžeme.

Jak dlouho trvá proces registrace?

Registrace je rychlá a snadná, obvykle vám zabere jen pár minut. Stačí vyplnit základní informace o vašem mazlíčkovi a vybrat preferovanou variantu služby.

Co děláte pro udržitelnost?

Snažíme se minimalizovat naši uhlíkovou stopu tím, že nabízíme udržitelné produkty a podporujeme ekologické iniciativy. Vaše objednávky balíme šetrně k přírodě.



Chcete zůstat ve hře?

Přihlašte se k odběru!

Kontakt

Email

aport@anivio.cz

Telefon

+420 776835876