Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
1.1 Pokud jste obdrželi zásilku, která je poškozená nebo obsahuje vadné zboží, máte právo uplatnit reklamaci.
1.2 Reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží, prostřednictvím e-mailu na adresu: e-mailová adresa.
1.3 Reklamace bude posouzena a vyřízena do 14 dnů od jejího přijetí. Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, zajistíme výměnu poškozeného nebo vadného zboží, případně vrácení částky za reklamované produkty.
1.4 Náklady na dopravu a případné vrácení zboží v případě uznání reklamace hradí Poskytovatel.
Vrácení zboží
2.1 Vrácení zboží je možné pouze v případě, že zboží nebylo otevřeno nebo použito.
2.2 Hračky pro zvířata a jiné zboží, které bylo otevřeno nebo rozbaleno, nelze vrátit z hygienických důvodů.
2.3 V případě, že chcete vrátit neotevřené zboží, je nutné nás o vrácení informovat do 14 dnů od obdržení zásilky prostřednictvím e-mailu na adresu: e-mailová adresa. Zboží musí být vráceno v původním, nepoškozeném obalu a v původním stavu.
2.4 Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
2.5 Po obdržení vráceného zboží a kontrole jeho stavu Vám bude vrácena částka za vrácené produkty (minus náklady na dopravu, pokud byly účtovány).
Vyloučení práva na vrácení zboží
3.1 Zákazník nemá právo na vrácení zboží v následujících případech: